ЄДНІСТЬ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ НВК № 3

       В умовах реформування змісту освіти все більш актуальним стає питання забезпечення цілісного розвитку особистості на всіх її рівнях. Відповідаючи вимогам сучасності,  педагогічний колектив навчально – виховного комплексу «Генічеська школа І – ІІІ ступенів № 3 – дошкільний навчальний заклад» Генічеської районної ради Херсонської області (директор Тетяна Микитась), спрямовує свою діяльність на забезпечення успішного переходу дитини з однієї ланки освіти на інший, зокрема з дошкільної до початкової. Реалізація принципів перспективності та наступності у роботі дошкільного підрозділу та початкової школи полягає у забезпеченні єдності, узгодженості форм і методів освітнього процесу. Зрештою, в умовах розбудови НУШ, дошкільна та початкова ланки освіти мають багато спільного. Зокрема, питання щодо єдності освітнього простору, набуває особливого значення.

       В рамках наступності між дошкільною та початковою освітою  на базі дошкільного підрозділу було проведено засідання педагогічної ради за темою «Розвивальне середовище – простір освітніх можливостей». Наталя Вівтаник, заступник директора з навчально – виховної роботи, яка виступила тьюторем педагогічної  ради, розкрила для присутніх значення розвивального простору, особливості його моделювання в умовах побудови освітнього процесу, продемонструвала експрес  – портрет розвивальних осередків ЗДО. Під час практичної частини педагоги  дошкільного підрозділу в ігровій формі презентували освітнє середовище за наступною тематикою:

  • фрагмент освітньої діяльності з дітьми молодшого віку з використанням конструктивно – будівельних ігор (Корнєєва С.В., вихователь, Бубнова А.М., вихователь );
  • дослідницька діяльність як складова осередку природи (Гаврикова А.М., вихователь);
  • мовно – музичні вправи, використання посібника «Коректурні таблиці» у форматі співпраці логопеда та музичного керівника (Вівтаник Н.С., логопед, Андрейченко О.О., муз. керівник)
  • розвивальний осередок як засіб ефективної взаємодії логопеда та вихователя ( Моісеєнко І.Г., логопед, Кузнєцова О.П., вихователь);
  • сюжетно – рольова гра – провідна діяльність дошкільника (Карпус Г.М., вихователь);

Під час творчої частини, вихователі всіх вікових груп продемонстрували спортивне обладнання, яке було виготовлено в рамках огляду – конкурсу нетрадиційного фізкультурного обладнання. Усі педагоги проявили творчий підхід, адже обладнання кожної вікової групи вийшло цікавим, практичним до застосування, тому гідно доповнить устаткування спортивної зали закладу.

       В ході засідання, Наталя Вівтаник запропонувала колегам опрацювати освітню технологію «Кольорові палички Кюїзенера». У спільній діяльності,  педагоги дійшли висновку щодо користі та доцільності їх використання в освітній діяльності як з дошкільниками, так і з учнями початкової школи.

      Засідання педагогічної ради було нестандартним, цікавим, змістовним. Підводячи підсумок, директор НВК Тетяна Микитась зазначила про важливість неперевності освіти, єдність вимог та створення умов для всебічного розвитку дитячої особистості.

                          За інформацією НВК № 3 –дошкільний навчальний заклад

You may also like...

Залишити відповідь